Klantenservice & Contact

Heeft u een vraag, opmerking, klacht of wil je graag advies? Neem dan contact op met ons. U kunt altijd een bericht achterlaten via e-mail.
Wij zijn elke dag bezig om u de best mogelijke service te bieden. Wij zijn alleen bereikbaar via de e-mail (info@gemaskerd-bal.nl) Wij streven er naar om binnen 48 uur reactie te geven op uw e-mail Op deze klantenservicepagina kun je terecht voor informatie die voor jou van belang is bij de aanschaf van een masker. Dus heb je vragen of misschien wel opmerkingen? Vind hier uitgebreide informatie over verzending, betalingen en retour & garantie. Ook vind je op deze pagina veelgestelde vragen door klanten en kun je contact met ons opnemen.

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn product retourneren?

U kan uw product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren naar ons adres: Amperelaan 16, 2014TZ. Vermeld hierbij uw ordernummer.

Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier. We beantwoorden je vraag zo snel mogelijk.